In het belang van overzichtelijkheid, traceerbaarheid en zodat meerdere collega’s van de schadeafdeling te allen tijde in je claim kunnen duiken, raden we vriendelijk aan om bezwaar aan te tekenen via e-mail: damage@enterprise-netherlands.com.
Als je een vraag hebt over je schadeclaim, voor de meest snelle service hebben we een overzicht gecreëerd van de berichten die we het vaakst ontvangen:
- Hoeveel rekenen jullie voor schade? We hebben een schatting van hoeveel schade zal kosten om te repareren per autocategorie en per soort schade. Omdat dit alleen een schatting is, kunnen de kosten van de reparatie bijvoorbeeld lager uitvallen, waarbij het verschil terugbetaald wordt. Om zo transparant mogelijk te zijn hebben we hieronder onze Damage Repair Cost Matrix toegevoegd.
- Hoe komt het dat het eigen risico meer dan één keer in rekening is gebracht? Dit kan voorkomen wanneer er meerdere schades zijn, daar het eigen risico toegepast wordt op elke individuele schade. Dit betekent dat als er bijvoorbeeld zowel een deuk als een kras is, het eigen risico twee keer toegepast wordt.
- Hoe meten jullie schade aan een huurauto? Voor meer informatie over hoe we schade meten aan een huurauto bij Enterprise, verwijzen we je vriendelijk naar het betreffende artikel: Hoe meet je schade aan een huurauto?