Als je je auto met een volle tank hebt teruggebracht en er alsnog tankkosten (fuel charges op de factuur) zijn afgeschreven, raden we vriendelijk aan om een kopie van je betalingsbewijs van het tankstation naar customercare@enterprise-netherlands.com te sturen. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen we ook om je reserveringsnummer, volledige naam en de huurdata mee te sturen. We zullen het dan voor je uitzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Artikelen in deze sectie
- Hoe kom ik aan een kopie van de factuur?
- De borg is nog steeds geblokkeerd op mijn creditcard. Wat nu?
- Er zijn onverwachte kosten van mijn creditcard afgeschreven. Wat nu?
- Het bedrag op mijn factuur is anders dan het bedrag op mijn bankafschrift. Waarom is dat?
- Waar is een VLF voor?
- Wat is een locatietoeslag (location fee)?
- Ik heb mijn auto op tijd teruggebracht, maar er zijn extra kosten in rekening gebracht. Wat nu?
- Ik heb mijn auto teruggebracht met een volle tank, maar er zijn tankkosten (fuel charges) in rekening gebracht. Wat nu?
- Hoeveel borg moet ik achterlaten voor mijn huurauto?
- Wat kan ik het beste doen als ik vragen heb over mijn factuur?