Als je ziet dat er onverwachte kosten van je creditcard afgeschreven zijn, raden we vriendelijk aan om je huurovereenkomst te vergelijken met je factuur, en om het check-in document te bekijken. De huurovereenkomst is het document dat je ontvangt wanneer je je auto ophaalt, waar onder andere de condities en wat er bij de huur inbegrepen is opstaat; de factuur en het check-in document worden naar je gestuurd nadat je de auto hebt teruggebracht.
Met deze drie documenten kan je bijvoorbeeld nagaan of er kosten zijn gemaakt doordat er meer is gereden dan het aantal inbegrepen kilometers, of tankkosten omdat de auto is teruggebracht zonder volle tank.
Als andere kosten van je creditcard afgeschreven worden, zullen we je hiervan altijd op de hoogte brengen via e-mail; daarom raden we ook vriendelijk aan om altijd even je inbox of spamfolder te checken om te zien of je berichten van ons hebt ontvangen.
Mocht het onduidelijk blijven waar de kosten vandaan komen, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje met je volledige naam en huurdata naar customercare@enterprise-netherlands.com.