De factuur wordt automatisch verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Je kan onze collega’s bij de locatie ook altijd vragen om de factuur voor je uit te printen. Ben je de factuur verloren? Dan raden we vriendelijk aan om een mailtje te sturen naar customercare@enterprise-netherlands.com. Stuur alsjeblieft je volledige naam en de huurdata mee, zodat we je zo snel mogelijk kunnen assisteren.
Artikelen in deze sectie
- Hoe kom ik aan een kopie van de factuur?
- De borg is nog steeds geblokkeerd op mijn creditcard. Wat nu?
- Er zijn onverwachte kosten van mijn creditcard afgeschreven. Wat nu?
- Het bedrag op mijn factuur is anders dan het bedrag op mijn bankafschrift. Waarom is dat?
- Waar is een VLF voor?
- Wat is een locatietoeslag (location fee)?
- Ik heb mijn auto op tijd teruggebracht, maar er zijn extra kosten in rekening gebracht. Wat nu?
- Ik heb mijn auto teruggebracht met een volle tank, maar er zijn tankkosten (fuel charges) in rekening gebracht. Wat nu?
- Hoeveel borg moet ik achterlaten voor mijn huurauto?
- Wat kan ik het beste doen als ik vragen heb over mijn factuur?