Als je vragen hebt over je factuur, kan je altijd contact met ons opnemen via customercare@enterprise-netherlands.com. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, raden we vriendelijk aan om je reserveringsnummer, volledige naam en huurdata mee te sturen.
Artikelen in deze sectie
- Hoe kom ik aan een kopie van de factuur?
- De borg is nog steeds geblokkeerd op mijn creditcard. Wat nu?
- Er zijn onverwachte kosten van mijn creditcard afgeschreven. Wat nu?
- Het bedrag op mijn factuur is anders dan het bedrag op mijn bankafschrift. Waarom is dat?
- Waar is een VLF voor?
- Wat is een locatietoeslag (location fee)?
- Ik heb mijn auto op tijd teruggebracht, maar er zijn extra kosten in rekening gebracht. Wat nu?
- Ik heb mijn auto teruggebracht met een volle tank, maar er zijn tankkosten (fuel charges) in rekening gebracht. Wat nu?
- Hoeveel borg moet ik achterlaten voor mijn huurauto?
- Wat kan ik het beste doen als ik vragen heb over mijn factuur?